Bicykle
Technologie
Hmotnosť
Vďaka úplne novému karbónovému prednému trojuholníku, pridaniu karbónových sedlových vzpier a vylepšenej konštrukcii ostatných komponentov z hliníkovej zliatiny sa podarilo znížiť hmotnosť nového rámu o 600 gramov oproti predchádzajúcej generácii.
RUCKUS MANAGEMENT
Dokonale riešený chránič zadnej stavby tlmí všetky nárazy reťaze.
FLIP CHIP
Systém FlipChip pre jednoduchú úpravu dĺžky zadnej stavby v rozmedzí 10 mm.
Všetko v ráme
Premyslená integrácia všetkých bowdenov do rámu umožňuje vyniknúť líniám bicykla a zároveň ponúka jednoduché vedenie káblov.
Geometria
Boli vykonané kľúčové vylepšenia geometrie, aby nový Sensor dokonale vyhovoval väčšiemu počtu jazdcov.
TUBE IN TUBE
Vnútorné vedenie kabeláže pre ochranu, jednoduchý servis a čistý vzhľad.
Progressive Geometry
DELŠÍ HORNÍ RÁMOVÁ TRUBKA, STEJNÁ VZDÁLENOST SEDLO – ŘÍDÍTKA.
+ Více prostoru pro ovládání kola
+ Lepší trakce při výjezdech
+ Lepší ovládání ve sjezdu
ÚLOŽNÝ PRIESTOR
Priestor medzi sedlovou a horn
Zdvih rámu
Zadný zdvih 120 mm poskytuje modelu Sensor ST niekoľko kľúčových výhod: účinnosť, odozvu a obratnosť.
Vyladené odpruženie
Charakteristický systém odpruženia LTS (Linkage Tuned Suspension) bol prepracovaný tak, aby bolo šliapanie do pedálov čo najefektívnejšie a aby ho bolo možné premeniť na pohyb vpred.
Triple Triangle™
PROSLULÝ ZE TŘECH DOBRÝCH DŮVODŮ
+ Snižuje flexi zadní stavby
+ Navyšuje živost kola
+ Minimalizuje přenos vibrací